Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cejn001 | użytkownik

imię i nazwiskop.m design adresKoszalin Polska zarejestrowany16.05.2007 @10:19:59 ostatnio na stronie09.06.2011 @12:45:15



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty103 komentarze215 posty na forum2

komputer / sprzęt
sata graph 2 ,sata mini, ivata, dewilbis, kompresor kewar 360v mini kewar airbrush profesional

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~CYBEVHS    04.03.2009 @15:42:22
:D
~PrimoOne    17.02.2009 @20:53:34
Kawał kozackiej galerii. Wielka piona.
~mochnacki    13.02.2009 @13:18:00
witam pana prezesa ;]
~Lukasz18    18.01.2009 @19:28:21
swietne prace na mistrzowskim poziomie
~kiuvert    13.01.2009 @09:00:58
dobry z Ciebie zawodnik poobserwuje
~NY    21.11.2008 @17:15:33
gratuluję galerii i talentu zazdroszczę
~cejn001    16.11.2008 @03:55:56
Fragma - Toca Me (Deadmau5 ReMix)
~cejn001    16.11.2008 @02:36:11

Culture Beat - Adelante
~KamilSarnowski    30.06.2008 @00:30:08
dzieki dzieki :D
~SzalonyHallo    16.04.2008 @09:47:50
siemano czarnuchu z Kolejowej, zapomniałem miałem nie mówić czarnuchu przy chłopakach, jak zrobi się ciepło to grilla zrobimy w domu, hehe pozdro czarnuchu!!
~mrcw    13.03.2008 @22:28:45
ryjesz beret pracami.. oby tak dalej ; )
~Cee    12.02.2008 @18:36:27
~NAWER    27.01.2008 @13:44:23
Co tam slychać na polskich hawajach !! ??
_______
I LOVE CAPSLK
~CYBEVHS    04.01.2008 @22:44:46
Dzieki wielkie ...:D..napinaj swoje bo akurat w wyczuciu światła i koloru to mnie zjadasz jak pierwszaka...hehehe...czekam na jakie fajne szkice,,pozdro ziąąąą
~ameise18    15.12.2007 @08:44:17
mogla bym cie zastrudnic.... i namalujesz mi cos na scianie
_______
<== ==>
~bezetwu1    30.11.2007 @21:28:35
gti? chyba nie bo ma tylko 80kM ... ale 150km/h daje rade pzdr
_______
widziałeś? oceń
~Szejno    29.11.2007 @19:36:54
siemasz czesiu.....
jak tam mój black book?
~jeordie    24.11.2007 @16:42:12
swietne prace
~Szejno    23.11.2007 @20:33:43
mi też :D
pozdro brat....
~ntkovca    23.11.2007 @11:45:59
ty mi pomalujesz rower a ja ci d.fiata w jakis fajowy wzorek.... dill??
~PASKalups    22.11.2007 @12:06:14
http://emroca.com/ moze znasz a moze nie warty obczajenia pozdrawiam
~Rotation    09.11.2007 @10:29:05
Dziękuje
~Art1000    06.11.2007 @11:31:31
_______
Czy masz alibi na okres, w którym nic nie zrobiłeś?
http://arturgawlikowski.pl
~PASKalups    05.11.2007 @14:55:14
no to teraz juz wiesz ;] szkoda ze nigdy ciebie na malowanie wyciagnac nie mozna.
pozdrowka
~lol3k    25.10.2007 @19:12:36
pare lat temu (jakies 5-6) bylem wielkim fanem wrzut na garazach niedalko chalubinskiego
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt